Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, aby uczynić, czy robią to poprawnie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno przeminęły. W tej chwili nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, żeby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.